środa, 5 marca 2014

STOP NUDZIE


Nudzie mówimy stanowcze NIE i konsekwentnie spędzamy dnie na wariata, głównie poza domem :)
Już nawet chwilami tęsknię do spokojnej rozkładówki, do leżenia na dywanie i spędzania czasu tylko w trójkę. Taaaa... A później przychodzi już ten dzień i zaczynam kombinować ;) Tak więc w poniedziałek była Aga, we wtorek byłyśmy z Agą na wielkim placu zabaw na bulwarze, później u Agi w domu, a następnie Aga na Stepie a ja na mojej ukochanej ZUMBIE :D Stwierdzam, że taniej by było, gdybyśmy razem zamieszkały, bo i tak się widzimy więcej niż ze swoimi mężami, a tylko na dojazdy tracimy ;) Dziś też widziałam się z Agą, tyle, że inną (w każdym razie też mnie w domu nie było). Kolejną atrakcją było szczepienie Janka, który rozbawiał p. dr tak, że śmiała się w głos, odpowiadając na jego pogodne zaczepki i uśmiechy. Nie mogła się nadziwić, że ten ważący 8250 g i mierzący 68,5 cm chłopiec jest tak pogodny. Zapłakał króciutko przy każdym ukłuciu, ale wystarczyło przytulić i już było ok. Na koniec pożegnał kłującą go pielęgniarkę swoim pięknym uśmiechem i tyle w temacie szczepień (o ile nie przypęta się temperatura).


Dzielny po tacie!



Hania to mała papuga. Chodzi i powtarza zasłyszane słówka. Nowym hitem jest "dobra" i "ok", które beztrosko rzuca w odpowiednich momentach. Np.: "Haniu mama idzie wstawić pranie" Hania: "dobra". 
"Haniu posprzątaj zabawki" Hania: "ok". Tym razem zdania są wyidealizowane na potrzebę tworzenia odpowiedniego wizerunku bloga, a także z powodu krótkiej pamięci matki ;)

 Przyznać na koniec muszę, że coraz bardziej chcę mieszkać w mieście, mimo, że dom zbudowaliśmy na wsi, gdzie zawsze chciałam żyć. Co się zmieniło? Zasmakowałam w wygodach takich jak bliskość Agi, plac zabaw pod nosem, wiele miejsc spacerowych i ZUMBA. 
Nie lubię biegać, nie lubię jeździć na rowerze (chyba, że w Wielkopolsce ;), nie lubię ćwiczyć na siłowni, ale kocham ZUMBĘ! W dodatku, jak już przyszłam na zajęcia to okazało się, że tu tańczy się z moją ulubioną instruktorką, która prowadziła Zumbę, na którą chodziłam w Gdańsku :D : D :D Lepiej być nie może! 
ZUMBA HE, ZUMBA HA! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz