poniedziałek, 12 sierpnia 2013

30

Zdecydowanie - ciąża powinna trwać MAX 30 tygodni. 40 to przegięcie - SERIO!!!
boli, łupie, strzela, puchnie, kwaśno, mdląco, słabo duszno, humorzaście.... mam wymieniać dalej?
I gdyby tylko była pewność, że wszystko będzie dobrze, że już w 35 t.c.  Jaś sobie sam, samiutki z czynnościami życiowymi poradzi - modliłabym się o te męki okropne, jakie czekają mnie niechybnie po raz drugi w życiu, byleby już być ciut lżejsza, ciut mniejsza, ciut mniej nieporadna niczym słoń w składzie porcelany. 

Tymczasem ja... cierpię, narzekam, ale modlę się o te 2-3 tygodni dłużej w niewypowiedzianej duchocie, o której czasem inni próbują mi wmówić, że jej NIE MA! Jak to NIE MA?! To co, że na dworze 16 stopni, ja upajam się dobrodziejstwem wentylatora i chłodnych napoi, wzdychając raz po raz do zimy... Albo przynajmniej do jesieni... Albo przynajmniej do 24 września...
Nieeee - Jasiu będzie bardziej posłusznym dzieckiem niż Hania i nie urodzi się po terminie - nie zrobi przecież tego swojej umęczonej matce. Która i owszem w pierwszej ciąży leżeć do góry brzuchem - leżała, teraz zaś całe dnie niemalże na nogach spędza, dom ogarnia, mamicóreczkę (Hanię) dopieszcza, obiady gotuje. Tylko czasem się ludzie patrzą tak dziwnie... Co to oni?! Ciężarnej, wyglądającej jak w 41 t.c. z drugim dzieckiem "na apa" w biedronce nie widzieli? A niech patrzą i zazdroszczą ;p Z Hanką to i zakupy w markecie miłe. Nawet na taśmę rzeczy z koszyka wyłożyć pomoże - to co, że oczy trzeba mieć dookoła głowy bo remanent chce robić na każdym kroku - ona przecież zawsze chce dobrze ;p
I nic by może w tym moim narzekaniu dziwnego nie było, gdyby nie to, że w pierwszej ciąży też narzekałam, a już po dwóch miesiącach tęskniłam do tego błogosławionego stanu... 

Ach te geny matki polki rodzicielki...


1 komentarz:

  1. Mogłabym napisać słowo w słowo to samo:-) Też 30 tc, też mam już dosyć i tez mam starsze dziecko na głowie:-) Lekko nie jest, ale chociaż te upały się skończyły.
    Zapraszam do siebie na szpilkawnude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń