wtorek, 5 marca 2013

wiosenno - wózkowe rewolucje

No i nadejszła ta chwiła, kiedy Hanka się zbuntowała i powiedziała - w gondoli jest nuuuuudnoooo!
Rodzice specjalnie wybrali taki a nie inny model wózka, aby gondola była na tyle pojemna, by dziecko zimę mogło w niej spędzić. No i udało się... niemalże ;)
Wczoraj i dziś jakaś zmiana. Niby leży, niby ok, ale jak nie obróci się nagle na brzuch, jak nie chwyci krawędzi wózka - gwałtu, rety na pomoc!

Dobrze, że już pogoda taka piękna (oby się to nie zmieniło) i można zacząć poważne przygotowania do przeprowadzki na spacerówkę :D

A dziś na ponad 2,5 h wybyłyśmy z domu na spacer i zakupy kurtek wiosennych - co udało się zrealizować w 100% tylko Hance niestety. Wiosenne słońce cieplutkie i promienne towarzyszyło nam w drodze i aż się chciało marzyć o jutrzejszym spacerze - planowanym w towarzystwie koleżanki :)

W drodze powrotnej co by afery zbyt wielkiej nie było, a Hania wróciła zadowolona i pełna nowych wrażeń zrobiliśmy mały misz - masz i z gondoli wyszła spacerówka :D

ps.: umykająca pod kołami wózka ziemia jest taaaaka ciekawa :D

1 komentarz:

  1. Mamo Moniko:)

    Sto lat temu, gdy widziałysmy się ostatni raz nie przyszlo mi do głowy, że nasze życie tak podobnie będzie się toczyć. Teologiczne studia to tylko drobny elemencik tego podobieństwa, bo oto okazuje się, że połączyło nas także podwójne macierzyństwo. A nie dosyć, że podwójne to w odstępie czasowym niemalże identycznym, o ile jakos dobrze to przeliczyłam.
    Hi, hi - pewnie się zastanawiasz, kto zacz pisze te słowa...
    Czerniejewska Mama Asia (niegdys Nowicka, obecnie Tafelska:)
    Tak dziwnie w komentarzu pisać taką długa wiadomość, ale to jedyny sposób na kontakt z Tobą jaki mam. A napisać koniecznie musiałam odkąd Brat Czarosław mój powiedział mi o Waszym nowym Szczęściu. Nie jestem sfejsbókowana, więc...
    zostawiam maila swego i gdybyś miała czas (oj wiem jak o niego trudno;) i ochotę daj znać.
    joannatafelska@gmail.com

    Całuski dla Hanki i dla Brzuszka!

    ps. blog jest rewelacyjny - przeczytała od początku do końca dzisiaj, z Malcem przy piersi;P

    OdpowiedzUsuń