piątek, 20 marca 2015

miód na serce


Na takie słowa czeka się całe życie :)


H: Mamo, dlaczego na mnie patrzysz?
Ja: Bo lubię - jesteś piękna!
(chwila ciszy)
H: Ja też lubię na Ciebie patrzeć. 

<3 <3 <3



A dziś byliśmy na pożegnalnym spotkaniu w przedszkolu.
Zdecydowaliśmy się przenieść Hanię do przedszkola niemalże po drugiej stronie ulicy, gdzie też od kwietnia poślemy Jasia do żłobka. Nie wiem kto bardziej był przejęty pożegnaniem.... chyba ja. Za bardzo się przywiązuję.... 
O nowym przedszkolu już wkrótce, bo jeśli to prawda co o nim piszą, to będzie o czym opowiadać! ;)
A na blogu też pojawią się nowości. Z racji, że blog siłą wewnętrznego rozpędu już dawno przestał być "rodzinnym", postanowiłam napisać coś więcej dla tych, którzy tak jak ja wychowują dzieci w Trójmieście i okolicach. Już wcześniej o tym myślałam, a dzisiejsze spotkanie ze znajomymi mnie w tym utwierdziło... SERIĘ "DZIECKO W TRÓJMIEŚCIE", czas zacząć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz