piątek, 25 października 2013

naleśniki i spacerowa eskapada

Kiedy jeszcze Jasiek był po drugiej stronie brzucha, myślałam, że posiadanie dwójki dzieci rok po roku, to jakiś niewyobrażalny wysiłek. Póki co, nie jest źle - zobaczymy co będzie za miesiąc, kiedy Janek skróci godziny snu ;)
Dziś wybraliśmy się na spacer w wersji hard. Mały w chuście, Mała na rowerku. Przeżyliśmy! :) Pomimo tego, że w trakcie wypadu Hanka z roweru koniecznie, ale to pilnie i natychmiast musiała zsiąść. Bo tak! 
Pogoniłyśmy się jeszcze po osiedlowych chodnikach, pozbierałyśmy trochę kamieni i szczęśliwie zmęczeni, przepraszam - zmęczone (bo czym niby Janek miałby się zmęczyć), wróciłyśmy do domu. Byłam zadowolona i dumna z nas, że ogarnęliśmy temat.
Jednak napisać muszę, że to, iż wyznałam, że nie jest tak źle jak się spodziewałam, nie oznacza, że jestem wyspana, zawsze tryskająca humorem i energią - o nie, nie!
Dziś poza wręcz idealnym spacerem, dzień dał mi się nieźle we znaki. Hania miała nastrój buntowniczki, której na zmianę naleśnik smakował i nie, która wierzgała nogami jak szalona prosto w mój zmaltretowany brzuch, kiedy próbowałam zmienić jej pieluchę, która mimo zmęczenia zasnąć nie chciała, itd. W tym samym czasie Janek to się nudził, to ulewał, to znów miał bóle brzuszka i pieluchę pełną po brzegi, o jego głodzie nie wspominając. Tak więc smażenie naleśników wypadło znacznie wyżej niż spacer w rankingu spraw trudnych do ogarnięcia z dwójką dzieci, gdyż wyglądało mniej więcej tak, jak obijanie się ćmy o ściany klosza przy suficie. Bieganiu między patelnią, Hankiem* a Jankiem nie było końca. 
Teraz jednak szczęśliwie zbliżamy się do momentu, kiedy po samodzielnym ogarnięciu kąpieli dzieci i stanu naszego mieszkania, będę mogła udać się na spoczynek nocny, by śnić o kolejnych udanych spacerach - być może na nieco większym terenie niż tutejsza okolica - o czym marzę, bo zaczynam czuć się klaustrofobicznie w mieszkaniu i jego okolicach.
A tak w ogóle, czy ktoś może mi powiedzieć na czym polega fenomen, że dzieci lepiej śpią w łóżku rodziców, na małym metrażu, niż w swoim własnym?

* specjalnie zostawiłam to słowo, gdyż doskonale obrazuje stan mojego umysłu. Chyba zmiksowała mi się Hania z Jankiem, co dało nowy twór "Hankiem", z którego uśmiałam się, poprawiając sobie nastrój tego wieczoru. Ot kolejny powód by pisać bloga ;)

5 komentarzy:

  1. jestem tu pierwszy raz ale bardzo mi sie podoba :D bede wpadac pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. too good piece of information, I had come to know about your site from my friend sajid, bangalore,i have read atleast 11 posts of yours by now, and let me tell you, your web-page gives the best and the most interesting information. This is just the kind of information that i had been looking for, i'm already your rss reader now and i would regularly watch out for the new post, once again hats off to you! Thanks a lot once again, Regards, bulk sms providers in hyderabad

    OdpowiedzUsuń
  3. nice piece of information, I had come to know about your internet site from my friend vinay, delhi,i have read atleast 12 posts of yours by now, and let me tell you, your website gives the best and the most interesting information. This is just the kind of information that i had been looking for, i'm already your rss reader now and i would regularly watch out for the new post, once again hats off to you! Thanx a ton once again, Regards, bulk sms hyderabad

    OdpowiedzUsuń
  4. awful piece of information, I had come to know about your blog from my friend vimal, mumbai,i have read atleast 13 posts of yours by now, and let me tell you, your blog gives the best and the most interesting information. This is just the kind of information that i had been looking for, i'm already your rss reader now and i would regularly watch out for the new posts, once again hats off to you! Thanks a million once again, Regards, bulk sms in hyderabad

    OdpowiedzUsuń
  5. awsome piece of information, I had come to know about your website from my friend vinod, indore,i have read atleast seven posts of yours by now, and let me tell you, your blog gives the best and the most interesting information. This is just the kind of information that i had been looking for, i'm already your rss reader now and i would regularly watch out for the new posts, once again hats off to you! Thanks a ton once again, Regards, bulk sms

    OdpowiedzUsuń